پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

روانشناسي باليني

روانشناسي باليني

 

روانشناسي باليني تخصص روانشناسي است كه مراقبت هاي مداوم و جامع بهداشت رواني و رفتاري را براي افراد و خانواده ها ارائه مي دهد. مشورت با سازمان ها و جوامع ؛ آموزش ، آموزش و نظارت ؛ و عمل مبتني بر تحقيق اين يك تخصص در گستردگي است - كه به طور گسترده شامل آسيب شناسي رواني شديد است - و با جامعيت و ادغام دانش و مهارت از طيف وسيعي از رشته ها در داخل و خارج از روانشناسي مناسب مشخص مي شود. حوزه روانشناسي باليني شامل همه سنين ، تنوع هاي مختلف و سيستم هاي متنوع است.

 

دانش علمي و نظري پيشرفته آلماني به تخصص

درك آسيب شناسي رواني و ملاحظات تشخيصي / مداخله اي. مسائل مربوط به سلامت روان در طول عمر بر اساس درك جامع از آسيب شناسي رواني. ارزيابي: توانايي ادغام و تركيب داده هاي آزمون شخصيت با اقدامات ارزيابي استاندارد ديگر. مشاوره: توانايي مشورت با ساير سلامت و بهداشت رفتاري متخصصان و سازمانهاي مراقبت در مورد آسيب شناسي رواني شديد ، خودكشي و خشونت. پايگاه تحقيق: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به آن زمينه ها كه متمايز از روانشناسي باليني است.

پارامترهايي براي تعريف عملكرد حرفه اي در روانشناسي باليني:

جمعيت ها

روانشناسي باليني به عنوان يك تخصص به افراد و خانواده ها در طول عمر و از همه زمينه هاي قومي ، فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي ، و همچنين گروه ها و جوامع خدمات ارائه مي دهد.

 

مشكلات / مسائل

تخصص روانشناسي باليني به مسائل مربوط به سلامت رفتاري و رواني افراد در طول عمر مي پردازد ، از جمله:

 

ناسازگاري فكري ، احساسي ، رواني ، اجتماعي و رفتاري. ناتواني و ناراحتي. مسائل مربوط به سازگاري جزئي و همچنين آسيب شناسي رواني شديد.

رويه ها

ارزيابي: مصاحبه تشخيصي ، ارزيابي رفتاري ، تجويز و تفسير اقدامات آزمون رواني مداخله (سطوح اوليه ، ثانويه و عالي): خدمات باليني به افراد ، خانواده ها و گروه ها مشاوره: تمرين بين حرفه اي و درون حرفه اي با ساير متخصصان و سازمان هاي بهداشت و رفتار رفتاري تحقيقات: مشاركت با تحقيقات خاص و بررسي انتقادي علم ، دانش و روشهاي مربوط به روانشناسي باليني.

 

روانشناسي كاربردي

تجزيه و تحليل رفتار كاربردي باليني جامعه ، مصرف كننده ، مشاوره ، انتقادي ، آموزشي ، محيطي ، ارگونومي ، قانوني ، بهداشتي ، انساني ، صنعتي و سازماني ، روان سنجي ، حقوقي ، پزشكي ، نظامي ، موسيقي ، بهداشت حرفه اي،

"پزشكي روانشناسي" به اينجا تغيير مسير مي دهد. براي مجله ، به پزشكي روانشناسي مراجعه كنيد.

روانشناسي باليني يكپارچه سازي علم ، نظريه و دانش باليني به منظور درك ، پيشگيري و تسكين ناراحتي يا اختلال عملكرد روانشناختي و ارتقاء رفاه ذهني و توسعه شخصي است. محوري در عمل ، ارزيابي روانشناختي ، فرمول بندي باليني و روان درماني است ، اگرچه روانشناسان باليني همچنين در تحقيق ، آموزش ، مشاوره ، شهادت قانوني و توسعه و مديريت برنامه مشاركت دارند.. در بسياري از كشورها ، روانشناسي باليني يك حرفه بهداشت روان تنظيم شده است.

 

اين رشته عموماً در سال 1896 با افتتاح اولين كلينيك روانشناسي در دانشگاه پنسيلوانيا توسط لايتنر ويتمر آغاز شده است. در نيمه اول قرن بيستم ، روانشناسي باليني بر ارزيابي روانشناختي متمركز بود و توجه كمي به درمان داده شد. اين امر پس از دهه 1940 هنگامي كه جنگ جهاني دوم منجر به افزايش تعداد پزشكان آموزش ديده شد ، تغيير كرد. از آن زمان ، سه مدل آموزشي اصلي در ايالات متحده توسعه يافته است - Ph.D. مدل علوم باليني (تمركز زيادي بر تحقيقات دارد) ، دكتري. مدل علم پزشك (ادغام تحقيقات و عمل علمي) ، و Psy.D. مدل پزشك-محقق (با تمركز بر نظريه و عمل باليني). در انگلستان و جمهوري ايرلند ، دكتراي روانشناسي باليني بين دو مدل اخير قرار مي گيرد ، در حالي كه در بيشتر سرزمين اصلي اروپا ، آموزش در سطح كارشناسي ارشد و عمدتا روان درماني است. روانشناسان باليني در ارائه روان درماني متخصص هستند و به طور كلي در چهار جهت اصلي نظري - روان پويايي ، انساني ، آموزش مي بينند.

 

بيشتر بخوانيد...

 

كاربرد HLC ،BLC و WDR در دوربين مداربسته

كاربرد HLC ،BLC و WDR در دوربين مداربسته

 

ويژگي هاي مختلفي در دوربين هاي مداربسته وجود دارد كه مصرف كنندگان اغلب با عملكرد آن ها آشنايي ندارند. به همين جهت ممكن است در انتخاب محصول مورد نظر خود دچار اشتباه شوند. به همين جهت در اين مقاله قصد داريم تا شما را با چند اصطلاح و ويژگي رايج در دوربين هاي مداربسته آشنا كنيم.
ويژگي هايي مانند Compensation Backlight Compensation (BLC)، Compensation Highlight (HLC)، Wide Range Dynamic Range (WDR) و ... براي كيفيت و وضوح تصاوير ويدئويي در دوربين مداربسته در شرايط مختلف نوردهي در طول روز بسيار مهم هستند. اين ويژگي ها اغلب از قابليت هاي رايج در سيستم هاي مداربسته محسوب مي گردند. اما داراي تفاوت هاي عمده اي در عملكردشان هستند كه آگاهي از اين تفاوت ها شما را در انتخاب دوربين مورد نظر خود كمك مي كند.


اين اجزا هر كدام به صورت جداگانه بر روي سنسور دوربين مداربسته قرار دارند و داراي عملكرد مستقلي هستند و هنگامي كه براي كاربرد هاي امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند، اهميت زيادي مي يابند زيرا كاربر را قادر مي سازند كه در مكان مورد نظر تصاوير را تا حد امكان واضح و با كيفيت ببيند.
به كمك اين مقاله مي توانيد دريابيد كه كدام قابليت ها براي كاربري شما مناسب است، به ياد داشته باشيد كه خريد دوربين مداربسته با كيفيت مانع از به وجود آمدن مشكلات بعدي و منجر به صرفه جويي در هزينه ها و زمان شما مي گردد.

(Compensation Highlight(HLC چيست؟

HLC قابليتي است كه در هنگام تابش نور شديد و مستقيم ناشي از پروژكتور ها و يا نور چراغ خودرو ها به لنز دوربين كاربرد دارد. اين قابليت اين تابش ها را در تصاوير تشخيص داده و از شدت آنها مي كاهد تا در نهايت تصاويري با كيفيت و يكدست ايجاد شود. HLC در جلوگيري از بين رفتن ديد دوربين هاي امنيتي در هنگام شب ناشي از چراغ هاي خودرو ها بسيار موثر است. قابليت خواندن پلاك خودروها يكي از ويژگي هايي است كه در كاربري هاي خاص بالاخص پاركينگ ها و نقاط ورودي كاربرد و اهميت زيادي دارد. به همين دليل بدون وجود HLC ارائه تصاوير با كيفيت در شب و با وجود روشن بودن چراغ اتومبيل ها غير ممكن است.
با توجه به اينكه در حال حاضر قابليت HLC در اكثر دوربين هاي مداربسته وجود دارد تا حد زيادي نوري كه مستقيما به دوربين مي تابد و تصاوير را تار مي كند كاهش مي يابد و امكان خواندن و تشخيص پلاك خودروها در حالت ثابت و يا حين حركت آرام وجود دارد. اما چنانچه خواهان استفاده از قابليت تشخيص پلاك براي وسايل نقليه اي هستيد كه با سرعت بيشتري حركت مي كنند توصيه مي شود تا از دوربين هاي مداربسته پلاك خوان كه اساسا براي اين منظور طراحي شده اند استفاده نمائيد. زيرا آنها علاوه بر HLC داراي قابليت هاي پيشرفته ديگري براي خواندن پلاك هستند.

 (Compensation BACKLIGHT (BLC چيست؟

BLC نيز يكي ديگر از قابليت هاي موجود در دوربين مداربسته جهت تنظيم و بهينه سازي روشنايي تصوير است. در مكان هايي نزديك به درب ورودي يا پنجره ها اغلب نور آفتاب مستقيما به لنز دوربين تابيده و منجر به تيره شدن تصوير مي گردد و چنانچه سوژه اي وارد گردد اين نور مانع از تشخيص درست آن مي شود.
BLC
قابليتي در دوربين هاي مداربسته است كه نور پس زمينه و پيش زمينه تصوير دوربين را تنظيم مي كند. اين قابليت ابتدا تصوير را به چند قسمت مختلف تقسيم نموده و روشنايي هر منطقه را به صورت جداگانه تنظيم مي كند. اين قابليت نور را در نقاطي كه داراي روشنايي بيش از حد نرمال هستند كاهش مي دهد.
با اين حال، بايد توجه داشته باشيد كه BLC نيز داراي محدوديت هايي است به خصوص در هنگام اصلاح روشنايي در مكان هايي كه داراي اختلاف شديد در سطوح نور هستند. براي حل اين مشكل و گرفتن بهترين نتيجه، تكنولوژي WDR ابداع شد كه در ادامه به شرح تفاوت هاي آن مي پردازيم.
WDR
نيز همانند BLC اما به طور كلي بسيار پيشرفته تر از آن، به بهبود تعادل روشنايي در تصاويري با بازه ديناميكي بسيار بالا كمك مي كند. بازه ديناميكي يك اصطلاح عمومي براي بيان تفاوت هاي موجود در مقادير قابل اندازه گيري يك كميت است. در قابليت WDR نيز اين اصطلاح به نسبت ميان روشن ترين و تاريك ترين عناصر موجود در يك تصوير اشاره دارد. WDR بيشتر براي مكان هايي با اختلاف شديد سطوح نوري مانند درب هاي ورودي و ... مناسب است و از تكنولوژي اسكن دوگانه Double Scan technology براي اصلاح تصاوير استفاده مي كند.
حسگر تصوير دوربين هاي مجهز به قابليت WDR داراي دو بخش است. يكي از بخش ها براي تصويربرداري با سرعت بالا و ديگري براي سرعت هاي پائين است. اين دو بخش به صورت همزمان با يكديگر كار كرده و با ايجاد چندين اسكن از يك صحنه، يك تصوير متعادل و واضح را ارئه مي كنند. در واقع به جاي گرفتن يك اسكن از يك فريم ويدئويي كه در دوربين هاي معمولي انجام مي شود دو اسكن گرفته مي شود.
اسكن اول تصوير را در شرايط نور طبيعي مي گيرد در حالي كه ديگري تصوير را در سرعت بالا براي گرفتن تصوير با نور قوي در پس زمينه اسكن مي كند. سپس دو تصوير گرفته شده با يكديگر ادغام مي شوند و تصويري واحد با وضوح و روشنايي متعادل به دست مي آيد.
قابليت ديگري با نام DWDR وجود دارد كه به عنوان يك راه حل ارزانتر ارائه شده است. در واقع قدرت قابليت WDR را ندارد اما وجود آن از نبودنش مفيدتر است. در DWDR از تكنولوژي دستكاري پيكسل ها به صورت ديجيتالي به جاي اسكن دوگانه استفاده مي كند. به اين ترتيب كه هر پيكسل را در تصوير به طور جداگانه تنظيم و براساس آن روشنايي را اصلاح مي كند.     
اين تكنيك داراي محدوديت هايي است. گفته شده است كه DWDR نمي تواند براي پيكسل هاي بسيار روشن كاري انجام دهد و تنها پيكسل هاي تاريك را روشن تر مي كند. واقعيت اين است كه دستكاري پيكسل ها با DWDR منجر به دانه دانه شدن تصوير و كاهش كيفيت آن مي گردد. به طور كلي DWDR ويژگي است كه براي جبران نبود WDR واقعي ارائه مي شود كه نياز به سنسورهاي تصوير گرانقيمت براي ساخت دوربين دارد.

 

  1. قيمت دوربين مدار بسته
  2. خريد دوربين مدار بسته
  3. نصب دوربين مداربسته
  4. هايك ويژن

 

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه چيست؟

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه چيست؟

حفاظ هايي كه به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند كه از جمله آنها ميتوان به حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه اشاره كرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز كردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني كه شما ميخواهيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه استفاده كنيد بايد بدانيد كه نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.

همه پنجره هايي كه در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممكن است كه در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شكسته شوند. در اينجاست كه نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور كه ميدانيد يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد در ساخت ساختمان به آن دقت كنيد. شايد اولين چيزي كه افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميكنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه در واقع به شما كمك مي كند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد.

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه از چه چيز ساخته مي شود؟

همانطور كه از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس فرفورژه هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده كنيد ميتوانيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه 201 استفاده كنيد چرا كه در آن ها از آلياژ و نيكل كمتري استفاده شده است. در اين نوع فرفورژه ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مناسبتر است.

اما اگر شما قصد داريد كه حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه را براي خارج از خانه نصب كنيد بهترين راه اين است كه از نرده هاي 304 استفاده كنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيكل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

 

عوامل موثر براي انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آشنا خواهيد كرد.

قيمت حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. برخي اوقات، ساده ترين حفاظ ها هم ميتوانند كارايي خوبي براي شما داشته باشند.

كاربري حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود

جنس حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

با اينكه گفته مي شود كه اغلب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) از جنس آهن است اما باز هم شما ميتوانيد از استيل و يا فرفورژه هم استفاده كنيد. جنس اغلب نرده ها اما از همان آهن و يا فولاد خواهد بود كه پس بهترين راه اين است كه شما هم از همين جنس استفاده كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ آنلاين در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

خاموش و روشن شدن تلويزيون ال جي را چگونه تعمير كنيم؟

خاموش و روشن شدن تلويزيون ال جي را چگونه تعمير كنيم؟

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي در اين مقاله بررسي و پاسخ داده خواهد شد. طي سال هاي گذشته، شاهد مواردي از ضعف در طراحي و توليد تلويزيونات ال جي بوده ايم. خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي به اين شكل ديده مي شود كه، در اول تلويزيون روشن شده و بعد از نمايش لوگوي ال جي مجددا خاموش مي شود. به اين حالت، در اصطلاح تعمير تلويزيون reboot شدن گفته مي شود.

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون و راه حل آن

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي و راه حل آن، در اين بخش مورد بررسي قرار مي گيرد. راه حلي كه براي پيشگيري از اين اشكال بايد به آن اشاره كنيم اين است كه، اول از اتصالات تلويزيون خود مطمئن شويد. همينطور بايد به اين موضوع اشاره كنيم كه، نوسانات برق مي تواند باعث ايجاد اين اشكال شود.

اين تلوزيون ها به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند، نوسانات برق مي تواند تاثيرات مخربي برروي آن ها بگذارد. در واقع اين يك ضعف براي تلويزيون محسوب مي شود كه، با يك نوسان برق شاهد از كار افتادن تلويزيون باشيم. راه حلي قطعي براي پيشگيري ازايجاد اين اشكال وجود ندارد. مگر اين كه بتوانيم نوسانات برق را تحت كنترل خود درآوريم. البته همان طور كه مستحضر مي باشيد امري است كاملا غير ممكن.

تعمير ال جي و دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي

تعمير ال جي و دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي، در اين بخش براي مطالعه شما گراميان مورد بررسي قرار گرفته است. نمايندگي ال جي از طريق پرسنل متخصص خود اقدام به تعمير تلويزيون هاي اين كمپاني مي نمايد. لازم به ذكر است متخصصين اين نمايندگي در اول به يافتن دليل خاموش روشن شدن تلويزيون ال جي مي پردازند.

بعد با به كارگيري پيشرفته ترين تجهيزات به حل مشكل تلويزيون شما گراميان اقدام مي كنند. متخصصين اين نمايندگي با آمادگي كامل، درنمايندگي و محل مورد نظر كاربران به تعمير تلويزيون ال جي مي پردازند. لازم به ذكر است با كمك آپشن سرويس در محل مي توانيد علاوه بر حل مشكل تلويزيون، در وقت و هزينه خود هم صرفه جويي كنيد.

خاطرنشان مي سازيم، پرسنل اين گروه بعد از تعمير تلويزيون مذكور به گردگيري بخش هاي داخلي و انجام بعضي تنظيمات مي پردازند، اين امر باعث مي شود شاهد بالا رفتن كارايي تلويزيون باشيد. در واقع كادر حرفه اي اين نمايندگي، با ارائه خدمات با كيفيت سعي دركسب رضايت هر چه بيشتر شما گراميان دارند.

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي https://servictv.ir/   در اين بخش مورد بررسي قرار مي گيرد. واحدهاي تعمير در اين نمايندگيبه شكل مجزا تعبيه شده است. در واقع كاربران براي حل مشكل تلويزيون خود بايد به واحد مرتبط با همان تلويزيون مراجعه كنند.

پشتيباني تلويزيون ال جي مجهز به پيشرفته ترين تجهيزات است. از اين رو به بهترين شكل مي توانيم به حل مشكل تلويزيون شما گراميان اقدام كنيم. خاطرنشان مي سازيم، كارشمناسان اين نمايندگي با بهره گيري از مهارت و دانش و خلاقيت خود به تعمير تلويزيون كاربران گرامي مي پردازند.