پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

رابط شبكه در تجهيزات مدار بسته هايك ويژن

رابط شبكه در تجهيزات مدار بسته هايك ويژن

رابط كاربري يا Network Interface ، قسمتي از تجهيزات   دوربين مداربسته  هايك ويژن هست كه ، كابل و كانكتور شبكه بهش وصل و تصاوير از بستر كابل هاي شبكه منتقل مي شه . سوئيچ شبكه ، دوربين و دستگاه DVR و NVR حداقل يك رابط شبكه دارن و با اين رابط به كابل شبكه وصل مي شن .
رابط شبكه يا پورت LAN ، تجهيزات مدار بسته  هايك ويژن  ويژگي هاي مختلفي داره كه برخي از مهمترين اونها رو در ادامه مي تونين مشاهده كنين

 

رابط شبكه در تجهيزات مدار بسته هايك ويژن

تقريبا تمامي رابط هاي شبكه در تجهيزات مدار بسته از نوع RJ45 هستند . اين رابط ها با استفاده از كانكتور شبكه به انواع كابل هاي شبكه ( Cat5 يا Cat6 ) وصل مي شن . از اين رابط ها براي انتقال تصوير دوربين ها با پهناي باند حداكثر 1000 مگا بيت بر ثانيه استفاده مي شه اما در صورتي كه پهناي باند مجموع دوربين هاي مدار بسته از اين عدد بيشتر باشه ، معمولا از راهكار هاي ديگه اي مثل فيبر نوري استفاده مي شه .

هر رابط شبكه ، پهناي باند مخصوص خودش رو داره ، مثلا رابط شبكه دستگاه ركورد هايك ويژن معمولا پهناي باند 100 يا 1000 مگا بيت بر ثانيه رو دارن و اين يعني اين تجهيزات دريافت تصاوير با حداكثر پهناي باند مجموع 100 يا 1000 مگا بيت بر ثانيه را دارند و در صورتي كه تصاوير با پهناي باند بيشتري روبرو بشن ، تصاوير زنده و ضبط شده رو با تاخير نمايش ميدن يا ضبط مي كنن . پهناي باند دستگاه هاي ضبط شامل پهناي باند ورودي و پهناي باند خروجي هست.

بيشتر بخوانيد:     پكيج دوربين مداربسته

  

تجهيزات مدار بسته POE ، از رابط هاي POE بهره مي برن كه اجازه تغذيه دوربين POE توسط سوئيچ يا NVR با قابليت POE رو داره .
وظيفه رابط شبكه در دستگاه ضبط DVR يا NVR. شهرنت

اين رابط وظايف مختلفي داره كه از جمله مي شه به اتصال دستگاه به سوئيچ شبكه ، كامپيوتر شخصي يا لپ تاپ ، مودم و … اشاره كرد . البته مي شه كليه تجهيزات بالا رو به سوئيچ شبكه وصل كرد و سپس سوئيچ شبكه رو به رابط كاربري دستگاه DVR يا NVR متصل كرد .

 

 

چطور با موبوگيفت از آمازون خريد كنيم؟

چطور با موبوگيفت از آمازون خريد كنيم؟

رپورتاژ آگهي

 

آمازون يكي از سايت‌هاي بزرگ دنياست كه منبع سرشاري از كتاب‌هاي الكترونيك به حساب مي‌آيد. مهم‌ترين مشكلي كه وجود دارد، اين است كه ايراني‌ها نمي‌توانند با استفاده از كارت بانكي خودشان از اين سايت خريد كنند. با اين حال، بسياري از دانش‌جويان يا محققان نياز دارند كه كتاب‌هاي موردنظرشان را از آمازون تهيه كنند؛ زيرا بسياري از اين كتاب‌ها در ايران ترجمه نشده است! اگر قصد خريد كتاب از آمازون را داريد اما راهش را نمي‌دانيد، در اين مطلب همراه ما باشيد.

چگونه از سايت آمازون خريد كنيم؟

ازآنجايي كه امكان خريد از سايت آمازون به‌صورت مستقيم براي ما ايراني‌ها وجود ندارد؛ به همين دليل، مجبور هستيم كه خريد خودمان را به‌صورت غيرمستقيم انجام بدهيم. 3 مورد از راهكارهايي را كه به كمك آن مي‌توانيد خريد خودتان را انجام بدهيد، در ادامه بخوانيد.

بيشتر بخوانيم:    نصب دوربين مداربسته    هايك ويژن

راه اول) كمك گرفتن از افراد ساكن خارج از ايران

ممكن است شما هم مثل خيلي از افراد، آشنايي داشته باشيد كه در حال حاضر در يكي از كشورهاي خارجي زندگي مي كند. بسياري از كشورهاي دنيا توسط سيستم پرداخت بين‌المللي محدود نيستند و به راحتي مي توانند پرداخت خودشان را انجام بدهند. پس اگر شما هم حساب اعتباري خارجي نداريد، اما آشنايي داريد كه در خارج از ايران زندگي مي كند، به راحتي مي توانيد خريدتان را از آمازون انجام بدهيد.

راه دوم) استفاده از سايت‌هاي پرداخت واسط

در حال حاضر سايت‌هاي پرداخت واسط زيادي فعاليت مي‌كنند كه خدمات پرداخت ارزي را ارائه مي‌دهند. اين سايت‌ها به شما كمك مي‌كنند تا بتوانيد پرداخت دلاري و بين‌المللي خودتان را به كمك سرويس‌هايشان انجام دهيد. براي اين كار كافيست در يكي از سايت‌هاي معتبر ثبت‌نام كنيد و درخواست‌تان را براي آن‌ها مطرح كنيد!

البته برخي از آن‌ها براي پرداخت‌هاي مختلف يك صفح? جداگانه در سايت دارند كه هزين? آن مشخص شده است و به راحتي مي توانيد مبلغ دلاري را وارد كنيد تا به شما مبلغ ريالي نمايش داده شود. استفاده از اين راهكار هم بد نيست اما راه بهتر و راحت‌تري هم وجود دارد!

راه سوم) استفاده از گيفت كارت آمازون موبوگيفت

بهترين راهكار براي افرادي كه قصد خريد كتاب از سايت آمازون را دارند، استفاده از گيفت كارت است. در موبوگيفت شما مي توانيد گيفت كارت آمازون را با مبالغ مختلفي ببينيد و متناسب با مبلغ محصول موردنظرتان، يكي از آن‌ها را خريداري كنيد. اين گيفت كارت دقيقاً نقش كارت مجازي را دارد، با اين تفاوت كه شما به‌جاي واردكردن اطلاعات حساب بانكي‌تان تنها كافيست يك كد را وارد كنيد. سپس مبلغ آن محصول از كارت شما كم مي شود. در ادامه به آموزش تصويري خريد محصول از آمازون با گيفت كارت موبوگيفت مي‌پردازيم.

نحوه استفاده از گيفت كارت آمازون

اولين نكته‌اي كه بايد در نظر بگيريد، اين است كه آي‌پي شما خارج باشد! زيرا در غير اين صورت ممكن است گيفت كارت شما مسدود شود و هيچ راه برگشتي هم براي آن وجود ندارد.

 

اولين قدم براي خريد كتاب از آمازون، ثبت‌نام يا ورود به اين سايت است.

 

در مرحل? بعد بايد وارد بخش اكانت خودتان شويد و بر روي Your Account كليك كنيد.

 

سپس كافيست روي Gift Cards كليك كنيد تا بتوانيد اطلاعات آن را وارد كنيد.

 

در مرحل? پاياني كافيست روي Redeem a Gift Card كليك كنيد و كد مربوط به گيفت كارت آمازون خودتان را وارد كنيد. (كارشناسان موبوگيفت اين كد را برايتان پيامك يا ايميل مي‌كنند.)

خريد گيفت كارت آمازون در كمتر از 5 دقيقه

شما مي‌توانيد گيفت كارت آمازون را در هر مبلغي كه نياز داريد از موبوگيفت تهيه كنيد و آن را به‌صورت آني و در كمتر از 5 دقيقه تحويل بگيريد.

  1. بيشتر مطالعه كنيم:  دوربين مدار بسته هايك ويژن     دوربين مداربسته هايك ويژن

به‌غيراز گيفت كارت آمازون انواع ديگر گيفت كارت هم در موبوگيفت موجود است و در قيمت‌هاي متنوعي ارائه مي‌شود. مثلاً اگر اهل گيم هستيد مي‌توانيد خيلي راحت گيفت كارت ايكس باكس يا پلي استيشن را از اين سايت تهيه كنيد و بازي‌هاي موردعلاقه خودتان را از فروشگاه اين دو برند بزرگ خريداري كنيد. اگر دنبال راهي براي دانلود برنامه‌هاي پولي گوگل پلي مي‌گرديد؛ گيفت كارت گوگل پلي به‌دردتان مي‌خورد، با استفاده از اين گيفت كارت خيلي راحت مي‌توانيد اپليكيشن‌ها و بازي‌هاي پولي اندرويد را خريداري كنيد.