پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

بعد از خرید گوشی باید به فکر چه چیز هایی بود ؟

بعد از خرید گوشی باید به فکر چه چیز هایی بود ؟

گوشی شیائومی

مدت هاست که گوشی های هوشمند به یکی از لوازم اصلی زندگی بشر تبدیل شده اند به طوری که یک فرد بدون موبایل برای انجام بسیاری از کارهای روزمره خود با مشکل رو به رو می شود. این روز ها افراد بسیاری از فعالیت های روزمره خود مانند خرید کردن، پرداخت قبوض و حتی مسیریابی در خیابان ها را که پیش از این به صورت حضوری انجام می دانند با استفاده از گوشی های هوشمند خود و با صرف انرژی و زمان کمتر انجام می دهند.

به دلیل زیاد شدن نیاز بازار کمپانی های بسیاری در حوزه ی تولید کالای دیجیتال و به خصوص طراحی و تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کنند. از آن جایی که تکنولوژی های مربوط به این حوزه با پیشرفت علم، روز به روز پیشرفت می کند، هر روز شاهد ورود گوشی های جدیدی به بازار هستیم و یکی از فعال ترین شرکت هایی که در حوزه ی تولید گجت های هوشمند فعالیت می کند شیائومی است. در آغاز فعالیت، این شرکت که حتی در کشور خود یعنی چین نیز شناخته شده نبود، اولین گوشی هوشمند خود را در حالی به بازار عرضه کرد که غول های این صنعت مانند: اپل و سامسونگ سردمدار فروش این حوزه بودند. کیفیت خوب محصولات و قیمت های مقرون به صرفه سبب شد که در کمال ناباوری این گوشی فروش بسیار خوبی را رقم بزند و مقدمه ای برای شهرت شیائومی و گسترش فعالیت این کمپانی گردد.

اگر هم اکنون سری به لیست گوشی های هوشمند شیائومی بزنیم، با مدل های متنوعی مواجه خواهیم شد که هر کدام به تناسب امکانات و تکنولوژی ای که در نرم افزار و سخت افزار آن ها استفاده شده برچسب های قیمتی متفاوتی دارند. تنوع محصولات باعث شده که  همه ی مخاطبان با هر بودجه ای بتوانند گوشی شیائومی مناسب خود را پیدا کنند، علاوه بر این هر گوشی هوشمند شیائومی نسبت به رقبای هم رده اش از برند های دیگر قیمت بهتری دارد و همین سبب می شود تا افراد زیادی تمایل به خریدن این محصولات داشته باشند.

لوازم جانبی شیائومی

تا این جا متوجه شدیم که شرکت شیائومی امروزه به یکی از برند های معتبر در حوزه ی تولید کالای دیجیتال تبدیل شده وکاربران زیادی از طرفداران این برند چینی هستند. موفقیت های شیائومی در این زمینه سبب شد تا مدیران آن تصمیم بگیرند حوزه های فعالیت این شرکت را گسترش دهند، به همین جهت امروزه علاوه بر گوشی شیائومی، محصولات متنوع دیگری از این برند در زمینه هایی مانند: ابزار و تجهیزات، لوازم خانگی ، بهداشت و سلامتی، خانه هوشمند و ... در بازار در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

یکی از حوزه های دیگری که شیائومی در آن بسیار خوب عمل کرده و به تبع آن فروش بسیار خوبی نیز دارد، لاین تولید لوازم جانبی است. شیائومی در این لاین به تولید کالاهایی مانند: آداپتور شارژر، کابل، هدفون و هندزفری شیائومی، پاور بانک و ... مشغول است.

محصولات این دسته نیز مانند اکثر تولیدات شیائومی دارای طراحی زیبا، کیفیت بالا، طول عمر کافی و مجهز به آخرین تکنولوژی های روز هستند، اما آن چیز که بیش از دیگر موارد سبب جذب مخاطبین می شود، بی شک تفاوت قیمتی این کالاها با لوازم جانبی شرکت های رقیب است.

حتما می دانید که بسیاری از کمپانی های بزرگی که در حوزه ی کالای دیجیتال فعال هستند، عمده سود خود را از راه فروش لوازم جانبی تامین می کنند. این موضوع در طی چند سال اخیر و با حذف شارژر و هدفون  از جعبه ی گوشی ها پر رنگ تر شد. ابتدا پرچمداران بدون این اقلام وارد بازار شدند و پس از مدتی در جعبه ی میان رده ها نیز خبری از شارژر و هدفون نبود. این موضوع سبب شد تا مخاطبین علاوه بر پرداخت هزینه ی گوشی هوشمند، مجبور باشند تا مبلغ گزافی را نیز برای لوازم جانبی بپردازند.

در این میان شرکت هایی مانند شیائومی به تولید لوازم جانبی بسیار با کیفیتی روی آوردندکه علاوه بر پشتیبانی از گجت های این شرکت برای گوشی های هوشمند برند های دیگر نیز قابل استفاده بود. پس از این که ثابت شد این تجهیزات تا چه حد کاربردی و مقرون به صرفه هستند، خیل عظیمی از کاربران به خرید کابل شارژر و آداپتور شیائومی و همچنین هدفون و هندزفریشیائومی روی آوردند.

در این مطلب قصد داریم یک گوشی هوشمند محبوب این برند و چند لوازم جانبی پر فروش را معرفی کرده و مهم ترین مزیت های آن ها را بررسی نماییم.

گوشی شیائومی Mi 11i

این گوشی شیائومی دردسته ی میان رده های محبوبی قرار می گیرد که در سال 2021 وارد بازار شده است. ابعاد آن 163.6 در 76.4 در 7.8 میلی متر و وزنش 196 گرم است. این گوشی به یک نمایشگر سوپر امولد باکیفیت 6.7 اینچی مجهز شده که 85.9 درصد صفحه نمایش را به خود اختصاص می دهد و در نتیجه حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار باریک است که جذابیت بصری این گوشی هوشمند را بیشتر می کند. کیفیت نمایشگر 1080 در 2400 پیکسل است و رفرش ریت آن در میزان حداکثری 120 قرار دارد، به همین جهت صاحبان Mi 11i لذت فراوانی را در حین دیدن فیلم یا انجام بازی با این صفحه نمایش تجربه می کنند.

استفاده از تراشه ی اسنپ دراگون 888  در کنار یک پردازنده ی مرکزی 8 هسته ای و یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو 660 سبب می شود تا سرعت و قدرت پردازش اطلاعات در این میان رده قابل توجه باشد. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را ازطریق یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که قادر است به وسیله ی شارژر 33 واتی درون جعبه در مدت 50 دقیقه فول شارژ شود.

دوربین پشتی این گوشی شیائومی دارای سه لنز است. یک لنز واید 108 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی ودر نهایت یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی می توانند تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت کنند. در قسمت دوربین سلفی نیز از یک لنز واید 20 مگاپیکسلی بهره برده اند.

عملکرد این مدل در مجموع بسیار مطلوب است و می توان گفت که انتظارات کاربران را بیش از میان رده های دیگر پاسخ خواهد داد.

آداپتور شیائومی مدل ZMI HA832

اگر بخواهیم در میان محصولات متنوع این شرکت، یک کابل شارژر و آداپتور شیائومی را معرفی کنیم، آداپتور شیائومی مدل ZMI HA832 جزو بهترین گزینه ها است.

 این آداپتور نه تنها به خاطر بدنه ی ساده، یکدست و سفید رنگش، نه تنها ظاهر بسیار زیبایی دارد بلکه استفاده از متریال PC درجداره ی آن سبب شده تا هم در برابر خط و خش و ضربه مقاومت خوبی داشته باشد و هم در برابر اتفاقاتی مانند تغییر ولتاژ و تغییرات دما ایمنی لازم را دارا است.

این آداپتور دارای سه پورت برای اتصال به گجت های هوشمند دیگر است، دو پورت ازنوع USB A و یک پورت از نوع USB B در نظر گرفته شده است و به همین جهت می تواند به دستگاه های مختلفی متصل شود. این شارژر بسیارسبک است و افراد می توانند آن را به راحتی در کیف خود حمل کنند و از قابلیت فست شارژ آن استفاده نمایند.

هدفون و هندزفری شیائومی مدل HSEJ03JY

دنیای هدفون و هندزفری شیائومی بسیار متنوع است و افراد با توجه به بودجه ای که برای خریدن چنین کالایی در نظر دارند انتخاب های بسیاری خواهند داشت، اما اگر شما از افرادی هستید که تنها به دنبال یک هندزفری معمولی می گردید، هدفون و هندزفری شیائومی مدل HSEJ03JY انتخاب مناسب و نسبتا ارزانی است.

این محصول بسیار سبک است و کابل آن 1.25 متری در نظر گرفته شده اما مهم ترین ویژگی این کابل طول آن نیست بلکه در صورت استفاده از این مدل سیم هدفون شما به هیچ وجه به هم گره نخواهد خورد.

 

https://list.ly/list/8cCH-ynkh-shyywmy?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/xiaomi04092 /

https://replit.com/@tokay14951

https://answerpail.com/index.php/user/xiaomi04092

https://letterboxd.com/xiaomi04092 /

https://www.indiegogo.com/individuals/34286163

https://slides.com/xiaomi04092

https://visual.ly/users/tokay14951/portfolio

 

اسباب بازی لگو بتمن

خرید لگو بتمن

اسباب‌بازی‌های لگو یکی از بهترین اسباب‌بازی‌های کودکان هستند که نه تنها سرگرمی هستند، بلکه به تقویت خلاقیت و رشد ذهنی آن‌ها نیز کمک می‌کنند. اسباب بازی لگو بتمن یکی از محبوب ترین اسباب بازی های فکری در بین کودکان و نوجوانان است. البته نمی توان از یاد برد که بتمن یکی از محبوب ترین شخصیت ها در بین کودکان است. در زیر خرید لگو بتمن و ویژگی های این اسباب بازی را به شما خواهیم گفت.

اسباب بازی لگو بتمن

اسباب بازی LEGO Batman از چندین قطعه پلاستیکی کامپوزیت تشکیل شده است که به هم متصل شده اند تا شخصیت بتمن را ایجاد کنند. به طور کلی لگو مانند یک پازل با قطعاتی است که مکمل یکدیگر هستند و در نهایت شخصیت خاصی مانند بتمن را تشکیل می دهند.

کودکان با ساختن این شخصیت محبوب با دستان خود هیجان زیادی را تجربه خواهند کرد و نتیجه برای آنها بسیار خوشایند خواهد بود. بنابراین خرید لگو بتمن برای کودکان جذابتر از خرید اسباب بازی های آماده این شخصیت است. شما می توانید برای فرزند دلبندتان یک اسباب بازی لگو بتمن بخرید و به رشد خلاقیت ذهنی او کمک کنید.

قیمت لگو بتمن

قیمت اسباب بازی های لگو بتمن بسیار متغیر و متنوع است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال کیفیت لگو، برند سازنده، ابعاد لگو و... عوامل مهمی هستند که بر قیمت بتمن لگو تاثیر می گذارند.

اگر می خواهید یک مجموعه بزرگ بتمن یا بتمن لگو بخرید، باید هزینه بیشتری بپردازید. اما اگر می خواهید یک خفاش ارزان بخرید، می توانید یک خفاش کوچک با قطعات کوچک انتخاب کنید.

خرید آنلاین لگو بتمن

یکی از بهترین راه های خرید لگو بتمن اصل، خرید اینترنتی این محصول می باشد. در این صورت می توانید انواع اسباب بازی های لگو بتمن را بزرگ و کوچک خریداری کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. در واقع فروشگاه های آنلاین تنوع متفاوتی نسبت به فروشگاه های فیزیکی دارند و قیمت اسباب بازی های لگو بتمن اغلب ارزان تر از این فروشگاه ها است.

لگو بتمن ارزان

بتمن به عنوان یکی از قهرمانان محبوب برای همه کودکان و نوجوانان شناخته می شود. این بازیگر محبوب حتی در فیلم های مختلفی بازی کرد و توانست نظر بزرگسالان را به خود جلب کند. این نشریه به تولیدکنندگان اجازه داد تا تولید و فروش این گونه اسباب بازی ها را افزایش دهند. شرکت لگو سعی کرد این ایده را ادامه دهد، بنابراین امروزه می توانید انواع مختلفی از لگوهای بتمن را پیدا کنید.

در واقع لگوهای بتمن یکی از پرطرفدارترین انواع لگوها به خصوص برای پسران هستند. بچه ها با این لگوها تصور می کنند و خود را به جای قهرمان ابرقهرمان بتمن می گذارند. این مشکل افراد زیادی را مجبور به خرید لگو بتمن با قیمت مناسب و ارزان کرد. اگر شما هم قصد خرید لگو بتمن ارزان را دارید می توانید با مراجعه به مراکز معتبر این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. همچنین می‌توانید لگوهای بتمن ساده‌تر و کوچک‌تر را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر خریداری کنید.

لگو بتمن اصل

بسیاری از تولیدکنندگان از محبوبیت این مجموعه های لگو برای ساخت لگوهای بتمن تقلبی استفاده کردند. بسیاری از والدین نمی توانند تفاوت بین بتمن لگو واقعی و تقلبی را تشخیص دهند و لگو تقلبی را بخرند، اما پس از مدتی متوجه می شوند که لگو بی کیفیت است و هر قطعه ای ممکن است خراب شود. به همین دلیل خرید لگو بتمن بسیار مهم است. برای این منظور باید برای خرید لگو بتمن اصل به فروشگاه ها و مراکز معروف لگو بتمن مراجعه کنید.

چنین مراکزی تنها لگوهای ساخت برندهای معتبر و شناخته شده را به مشتریان ارائه می دهند. پس مطمئن هستید لگو بتمنی که برای فرزندتان می خرید بهترین کیفیت را دارد و به راحتی آسیب نمی بیند. این کار به شما کمک می کند تا پس از مدتی به دنبال لگو بتمن نباشید و فرزندتان برای مدت طولانی از آن استفاده کند.

لگو ساختنی بتمن

امروزه تولیدکنندگان اسباب بازی های لگو را در مدل های مختلف تولید و عرضه می کنند تا نیاز کودکان با سلیقه های مختلف را برطرف کنند. به همین دلیل می توانید انواع لگو را در بازار پیدا کنید. یکی از مدل های محبوب لگو، لگو بتمن است. همانطور که قبلا گفتیم، این لگو داستان یکی از قهرمانان مورد علاقه کودکان را روایت می کند. بسیاری از کودکان علاقه زیادی به شخصیت بتمن دارند و به همین دلیل بازی با بتمن لگو می تواند انتخاب خوبی برای آنها باشد.

لگوهای ساختنی بتمن برای گروه های سنی مختلف طراحی شده اند و بسته به سن کودک خود می توانید بهترین لگوهای بتمن را برای او تهیه کنید. البته بهتر است قبل از خرید با فرزندتان در مورد سلیقه او در لگو صحبت کنید تا بتوانید لگوهای مورد علاقه او را پیدا کنید و با این بازی او را سرگرم کنید.

مزایای بازی با لگو بتمن

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، خرید اسباب بازی لگو بتمن می تواند یکی از بهترین خریدها برای بچه ها باشد. این اسباب بازی فواید زیادی هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی برای فرزندان شما دارد. در اینجا برخی از مزایای برتر خرید و بازی با لگوهای بتمن آورده شده است:

- تقویت هوش و خلاقیت

- افزایش اعتماد به نفس

- مهارت های تجاری را تقویت می کند

- تنظیم ذهن و افکار

- توسعه مهارت های اجتماعی

- هماهنگی دست و چشم را افزایش دهید

- آموزش مهارت های مکانیکی

- آموزش هندسه و ریاضیات

- تقویت تفکر سه بعدی

- تقویت قوه تخیل

لگو بتمن برای چه سنی مناسب است؟

در حال حاضر انواع مختلفی از این نوع لگو در بازار وجود دارد و هر کدام برای سنین خاصی طراحی شده اند. برخی از این نوع لگوها مخصوص کودکان هستند و قطعات آن به راحتی به هم متصل می شوند. اما لگوهایی که برای نوجوانان یا حتی گروه سنی بزرگسالان طراحی شده اند پیچیده تر هستند.

در واقع، خرید لگو بتمن فقط برای کوکائین نیست، هر کسی می تواند این لگوها را برای رشد فکری بخرد. بنابراین می توانید انواع لگو بتمن را برای گروه های سنی مختلف خریداری کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. لطفا توجه داشته باشید که اسباب بازی های لگو بتمن برای بزرگسالان بیشتر از مدل های مناسب برای کودکان هزینه دارند.