شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

هنگام خريد لگو بايد به آنها توجه کنيد

برای خرید یک دستگاه باید اطلاعات کافی در مورد آن دستگاه و انواع و عملکردهای آن داشته باشید. به عبارت دیگر داشتن راهنمای خرید به شما در خرید بهترین محصول کمک می کند. لگو نیز یکی از محصولاتی است که برای خرید آن باید راهنمای کاملی داشته باشید تا بتوانید محصولی ایده آل برای فرزندان خود تهیه کنید.

اگر قصد تهیه کردن یک لگو را برای فرزندتان دارید و به دنبال یک آموزش خرید لگو یا راهنمای خرید لگو هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین راهنمای خرید لگو را در اختیار شما قرار دهیم.

نکاتی برای خرید لگو برای کودکان

بیایید به نکاتی بپردازیم که در هنگام خرید لگو باید به آنها توجه کنید. در اینجا چند نکته مهم برای خرید لگو وجود دارد که به شما کمک می کند لگوی مناسب را برای کودکان خود تهیه کنید.

به سن توجه کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید لگو به مردم می گویند توجه به سن کودک است. اگرچه کودکان در هر سنی می توانند با لگو بازی کنند، اما سازندگان لگوهای خاصی را برای هر گروه سنی طراحی کرده اند. به عنوان مثال، لگوهای ساخته شده برای کودکان دو ساله با لگوهای ساخته شده برای کودکان 7 ساله کاملا متفاوت هستند.

هر لگو برای گروه سنی خاصی جذاب خواهد بود. برای ساخت لگو، کودکان کوچکتر تمایل دارند از سبک کلاسیک استفاده کنند. هدف خاصی در این لگوها وجود ندارد و قرار نیست با چیدن لگو ها اشکال خاصی ایجاد شود. برای بچه های این سن معمولا لگوها رنگ های شادی دارند و رنگ آجرها محدودتر است.

این در حالی است که برای تولید لگو برای کودکان بزرگتر، رنگ های مختلف آجری افزایش یافته و لگوها معمولا دارای الگوهای داستانی هستند. یعنی بچه ها با هدف خاصی آنها را کنار هم می گذارند. بنابراین باید لگو مناسب سن کودک خود را خریداری کنید.

ارتباط جنسیتی

یکی دیگر از عوامل مهمی که در هنگام خرید آجر لگو باید در نظر گرفت، جنسیت است. البته این نکته زمانی اهمیت پیدا می کند که بخواهید آجر لگو را با هدف و موضوع خریداری کنید. این بدان معناست که داستان های خاص برای پسران و دختران طراحی شده است.

به عنوان مثال، لگوهایی مانند لگو بتمن برای پسران طراحی شده اند، در حالی که لگوهایی مانند لگو دوستان به رنگ صورتی هستند و تم هایی در درجه اول برای دختران در مورد دوستی و مسائل مربوط به دختر دارند. اگر به دنبال خرید لگو پسرانه یا لگو دخترانه هستید، می توانید از طریق وب سایت بارلی تویز و انتخاب از بین مدل های بسیار متنوع موجود در سایت، خرید خود را انجام دهید.

روی تجربه کودک در بازی لگو تمرکز کنید.

این یعنی قبل از اینکه بپرسید چگونه لگو بخریم؟ در نظر بگیرید که آیا فرزند شما قبلا با لگو بازی کرده است یا خیر. اگر در این زمینه تجربه دارد، بهتر است لگوی مورد نیاز و سلیقه خود را پیدا کند. علاوه بر این، تجربه او به شما کمک می کند که یک لگو متناسب با سطح او بخرید و نه اینکه یک لگو ساده و ابتدایی برای او انتخاب کنید.

در غیر این صورت اگر کودک شما تا به حال با لگو بازی نکرده و با اسباب بازی های لگو آشنایی ندارد، باید لگوی ساده و ابتدایی بخرد تا به تدریج سطح خود را افزایش دهد.

توانایی کودک

در نظر گرفتن مهارت ها و توانایی های کودکان یکی از مهم ترین نکاتی است که در خرید لگو باید به آن توجه کنید. همانطور که می دانید کودکان بسیار متفاوت هستند و گاهی پیش می آید که برخی کودکان هوش و مهارت بیشتری نسبت به کودکان هم سن و سال خود دارند. در واقع مهارت ها و توانایی های هر کدام از آنها متفاوت است و برخی نمی توانند در برخی از بازی ها بر روی جزئیات تمرکز کنند.

به همین دلیل باید به این موضوع توجه داشته باشید و در هنگام خرید لگو برای فرزندتان سعی کنید لگوی را انتخاب کنید که کمی بیشتر از مهارت و توانایی های او باشد تا بتواند تمرکز و تلاش زیادی برای ساخت لگو داشته باشد و به خواسته هایش برسد. البته لگو نباید آنقدر سخت باشد که کودک نتواند آن را بسازد و از پس آن بربیاید. خرید لگوی مناسب بر اساس توانایی های کودک می تواند به تقویت حافظه او کمک کند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.